sinti

martes, agosto 07, 2007

tú...


Miau!
vivo todo negro
gustaríame que estiveras aquí comigo
o final non podo ir mañá
supoño que sigo pillado por ti
nunca entenderás a miña vida
tesme asustado
teño ganas de verte pero non ganas de ir
vivo lexos de todo e de todos
que me estás facendo?
tes cara de nena boiña
me da igual todo
cambio de planes
extráñote xa
dou tanto medo?
non quero nada, quero todo
perdoa por desaparecer
agora si sei o que quero
son músico, sabes?
vou mañá
non eres a miña nai
creo que estou enamorado de ti
son rariño, no?
so me importa verte mirar feliz
non podo durmir
como se chama o noso?
non podo fumar, mordo
xa teño mono de ti
non teño nada que dicir
ollos que non ven cuore que non sinte
que pensarás
ven pronto
necesito respirar
hola maría
dame que estou medio tolo ou del todo
cree en min e serás única
o final pasarei
quero e non teño
transtorno bipolar
son vividor, músico, mala persona e algo cabrón
estoute esperando
teño frío
so me apetece verte e abrazarte
quedei dormido
cala o que non me afecta
sinto non ter sido mellor
nunca poderas vivir tan de noite coma min nin eu tan cerca do día coma ti
quero estar contigo
se boa
welcome to my hell
non teño réplica en toys ar us
vou tocar
gústame non durmir contigo
chámote á noite
sei que che fixen dano, perdoa
quedei sen bateria
gracias por axudarme a cambiar
rebentoume o labio
non dudes de min
non se pode facer todo o que se debe nin o que se quere
fasme sentir ben
espérame por favor
solo pienso en ti
dou de máis
non podo ir
quérote a ti
bípedos de máis, quizáis algún de menos
vos mesma
te quero moito e penso en ti máis do que crees
vou vello
prométoxe vivir por e para ti ata que me votes
deberías pasar de min

bicos de festa
bicos no sobre

bicos sen corazón...

4 Comments:

At 3:35 a. m., Blogger Principito Desencantado said...

Maravilloso... al igual q tu comentario de ayer en mi blog, al igual q tú.

Un beso.

 
At 11:14 a. m., Blogger Adise said...

Veo que seguimos teniendo mucho en común...

Un besito.

 
At 5:20 a. m., Blogger Amylois said...

Eres especial, magnifica, no hay palabras,son todas tuyas.
Tu tienes un don. y no es tu amor hacia ese hombre, es tu forma de amar.
y ese hombre tiene un problema...te dejó marchar.

 
At 9:18 a. m., Blogger Jessika said...

Me alegro de volver a leerte, ya te creía desaparecid@... todos en algún momento de nuestra vida aunque vivamos en la más profunda de las felicidades tenemos esos pensamientos echando la vista atrás.
Besitos.
P.D: no nos abandones tanto tiempo escribe más :)

 

Publicar un comentario

<< Home